beantwoord

Opzeggen dal voordeel vanuit buitenland

• 7 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Lieve mensen van de NS.

Ik woon in Brazilie en wil graag mijn dal voordeel abonnement opzeggen.
Is dat mogelijk zonder daarvoor naar Nederland te vliegen? En zo niet, wilt U daar dan toch eens over gaan nadenken?

Mvg
Willem Moraal
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 augustus 2015, 17:14

Hoi Willem,

Welkom op het forum!

Je hoeft natuurlijk niet helemaal naar Nederland te vliegen, gelukkig maar! Normaal gesproken moet je inderdaad na de opzegging een deactivatie uitvoeren bij de kaartautomaat. Dit wordt vanuit Brazilië natuurlijk erg lastig. Je kunt je kaart blokkeren, door je te registreren via deze pagina, waarna je kunt kiezen voor 'Kaart als verloren of gestolen melden'. Twee dagen daarna mag je mij een privébericht sturen. Ik zal dan je abonnement opzeggen, zonder dat een deactivatie nodig is. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, en Stuur bericht te kiezen!
Bekijk origineel

4 reacties

Kijk eens op https://forum.ns.nl/abonnementen-2/beeindiging-abonnement-vanuit-buitenland-14608
Hoi Willem,

Welkom op het forum!

Je hoeft natuurlijk niet helemaal naar Nederland te vliegen, gelukkig maar! Normaal gesproken moet je inderdaad na de opzegging een deactivatie uitvoeren bij de kaartautomaat. Dit wordt vanuit Brazilië natuurlijk erg lastig. Je kunt je kaart blokkeren, door je te registreren via deze pagina, waarna je kunt kiezen voor 'Kaart als verloren of gestolen melden'. Twee dagen daarna mag je mij een privébericht sturen. Ik zal dan je abonnement opzeggen, zonder dat een deactivatie nodig is. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, en Stuur bericht te kiezen!
Beste Sivan,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het in orde maken en zal je een privebericht sturen.
hartelijk dank!
Willem
Ik heb Willen inmiddels via een privébericht gesproken. Het abonnement is nu opgezegd!

Reageer