beantwoord

Opzeggen dalabbonement exstudent

Hallo!

vorig jaar januari heb ik het gratis dal uren abonnement op mijn OV kaart gezet nadat ik was afgestudeerd . Nu ik een auto heb, reis ik nooit meer met de trein en wil dan ook geen gebruik gaan maken van een betaalde dal abonnement. Ik zie nergens hoe ik het op tijd kan annuleren zonder dat er al geld wordt afgeschreven.

Waar kan ik op tijd doorgeven dat ik er geen gebruik van wil maken? Mijn abbo loopt 15 januari af. En dan zou dus de betaalde variant in gaan wat ik wil voorkomen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2019, 22:12

Om uw abonnement te beëindigen, moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Om uw abonnement te beëindigen, moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Merk op dat u na het opzeggen het abonnement nog van uw kaart moet verwijderen door bij een kaartautomaat uw kaart aan te bieden en te kiezen voor "Ophalen bestelling". De klantenservice zal u hierover informeren. Vergeet deze stap niet, anders wordt het abonnement niet beëindigd.

Reageer