Opzeggen Daluren vrij en activeren NS Flex Basis

  • 19 June 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Geachte Medewerker,

Ik heb zondag 18 juni, naar het zich laat aanzien, succesvol NS flex geactiveerd. Ik heb bevestiging gekregen dat het doorgevoerd is en dat mijn saldo verrekend zou worden met de eerste factuur.

Ik wil NS flex Basis in plaats van mijn Daluren Vrij. Uit eerdere communicatie bleek dat ik Daluren Vrij moest annuleren maar het is mij onduidelijk hoe ik dat moet doen.

Ook is onduidelijk of NS Flex Basis nu actief is.

Kunnen jullie mij vertellen, of uitvoeren, om Daluren vrij te annuleren, en of NS Flex Basis nu actief is.

Met dank voor het verduidelijken of eventueel uitvoeren,

Patrick De Winter


3 reacties

Reputatie 4

Geachte Medewerker,

Ik heb zondag 18 juni, naar het zich laat aanzien, succesvol NS flex geactiveerd. Ik heb bevestiging gekregen dat het doorgevoerd is en dat mijn saldo verrekend zou worden met de eerste factuur.

Ik wil NS flex Basis in plaats van mijn Daluren Vrij. Uit eerdere communicatie bleek dat ik Daluren Vrij moest annuleren maar het is mij onduidelijk hoe ik dat moet doen.

Ook is onduidelijk of NS Flex Basis nu actief is.

Kunnen jullie mij vertellen, of uitvoeren, om Daluren vrij te annuleren, en of NS Flex Basis nu actief is.

Met dank voor het verduidelijken of eventueel uitvoeren,

Patrick De Winter

je kan alleen inzien welke ns flex hebt product u hebt als dalvrij hebt genomen zal u een maand moeten wachten of u kunt binnen 14 dagen herroepen dit kunt beste contact opnemen met de Klantenservice want ns betaalde product hebt een maand afkoelperiode bij ns flex basis kan op elke moment wijzigen doorvoeren in u mail staat ook welke abonnement hebt afgesloten 

Reputatie 7
Badge +3

Als je flex dalvrij voor het eerst hebt afgesloten en je wilt deze omzetten naar flex basis dan moet je een maand wachten voor dat kan. 

Wil je helemaal geen flex dan kun je binnen 14 dagen gebruik maken van herroepingsrecht.

Hoi Patrick De Winter, welkom op onze NS Community. Ik denk dat je het beste contact op kan nemen via onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. Dit is een reiziger-helpt-reiziger platform en ik kan niet bij je gegevens.

Reageer