beantwoord

opzeggen dalvoordeel - hoe doe ik dit?

• 26 maart 2019
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Hoi Allemaal.Ik zou graag mijn dalvoordeel abonnement willen opzeggen weten jullie hoe ik dat moet doen?Ik weet niet hoe ik contact kan krijgen met ns
icon

Beste antwoord door Slidestops 26 maart 2019, 12:03

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

Opzeggen

U kunt uw NS-abonnement op verschillende manieren opzeggen. Dit kan via:
  • een privébericht op Twitter
  • een privébericht op Facebook
  • Chat (elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur)
  • telefonisch via 030 751 51 55 (24 uur per dag, 7 dagen per week)
De NS-Business Card kunt u alleen online opzeggen.
U kunt helaas geen abonnement voor een ander opzeggen. Uw eigen abonnement kunt u alleen beëindigen als u ook contracthouder bent.

Wanneer kunt u opzeggen

• Uw doorlopende NS-abonnement (hoofdabonnement of bijabonnement) is na het eerste jaarmaandelijks opzegbaar.
  • Het is niet mogelijk om tussentijds uw maandabonnement te beëindigen.
De beëindiging gaat in op dezelfde dag van de maand, als de dag waarop uw abonnement is gestart.

Uw opzegging definitief maken

• Nadat u bij NS heeft aangegeven dat u uw abonnement wilt beëindigen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
  • Om de opzegging definitief te maken moet u uw abonnement verwijderen van uw OV-chipkaart (het zogenaamde deactiveren). In de bevestigingsmail staat vermeld hoe u uw abonnement kunt verwijderen van uw OV-chipkaart en staat de uiterste datum vermeld waarop u dit moet doen. Dit kunt u doen bij elk oplaadpunt voor de OV-chipkaart of bij de Tickets & Service balie op de grotere stations.
  • Pas na het verwijderen van uw abonnement is de opzegging definitief en hoeft u niet meer te betalen. Als u uw abonnement vooruitbetaald heeft, storten wij het teveel betaalde bedrag daarna automatisch terug.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

Opzeggen

U kunt uw NS-abonnement op verschillende manieren opzeggen. Dit kan via:
  • een privébericht op Twitter
  • een privébericht op Facebook
  • Chat (elke dag van 7.00 uur - 23.00 uur)
  • telefonisch via 030 751 51 55 (24 uur per dag, 7 dagen per week)
De NS-Business Card kunt u alleen online opzeggen.
U kunt helaas geen abonnement voor een ander opzeggen. Uw eigen abonnement kunt u alleen beëindigen als u ook contracthouder bent.

Wanneer kunt u opzeggen

• Uw doorlopende NS-abonnement (hoofdabonnement of bijabonnement) is na het eerste jaarmaandelijks opzegbaar.
  • Het is niet mogelijk om tussentijds uw maandabonnement te beëindigen.
De beëindiging gaat in op dezelfde dag van de maand, als de dag waarop uw abonnement is gestart.

Uw opzegging definitief maken

• Nadat u bij NS heeft aangegeven dat u uw abonnement wilt beëindigen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
  • Om de opzegging definitief te maken moet u uw abonnement verwijderen van uw OV-chipkaart (het zogenaamde deactiveren). In de bevestigingsmail staat vermeld hoe u uw abonnement kunt verwijderen van uw OV-chipkaart en staat de uiterste datum vermeld waarop u dit moet doen. Dit kunt u doen bij elk oplaadpunt voor de OV-chipkaart of bij de Tickets & Service balie op de grotere stations.
  • Pas na het verwijderen van uw abonnement is de opzegging definitief en hoeft u niet meer te betalen. Als u uw abonnement vooruitbetaald heeft, storten wij het teveel betaalde bedrag daarna automatisch terug.

Reageer