beantwoord

opzeggen fietskluis

• 7 juli 2020
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Wij worden al maandenlang niet goed geholpen bij de NS sinds we proberen de fietskluis te beëindigen. Nadat we de sleutel zijn kwijtgeraakt worden we nu eerst verplicht, VOORDAT, we kunnen opzeggen om een nieuwe sleutel aan te schaffen (bovenop de borg die we logischerwijs kwijt zijn); hierop te wachten en daarna deze sleutel met restitutieformulier (hoe ouderwets kan het zijn….) op te sturen. Telefonisch al meerdere malen met klantenservice overlegd. Ik aan de lijn, mijn man aan de lijn, alles controleren,  nog niet goed. Hoe moeilijk kan het zijn een contract te beëindigen????? begin er nooit aan als je niet hoeft!!!!!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 juli 2020, 14:32

Goedemiddag Alexa Blokdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend dat je zoveel problemen ervaart met het opzeggen van je Fietskluis, maar ik ben bang dat ik niets meer voor je kan betekenen dan wat mijn telefonische collega’s kunnen. Mocht het nog steeds niet opgelost zijn wil ik je toch adviseren om hetzelfde kanaal aan te houden als waar je eerder al contact mee hebt gehad.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Alexa Blokdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend dat je zoveel problemen ervaart met het opzeggen van je Fietskluis, maar ik ben bang dat ik niets meer voor je kan betekenen dan wat mijn telefonische collega’s kunnen. Mocht het nog steeds niet opgelost zijn wil ik je toch adviseren om hetzelfde kanaal aan te houden als waar je eerder al contact mee hebt gehad.

Reageer