opzeggen fietskluis | NS Community
beantwoord

opzeggen fietskluis

  • 7 July 2020
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

Wij worden al maandenlang niet goed geholpen bij de NS sinds we proberen de fietskluis te beëindigen. Nadat we de sleutel zijn kwijtgeraakt worden we nu eerst verplicht, VOORDAT, we kunnen opzeggen om een nieuwe sleutel aan te schaffen (bovenop de borg die we logischerwijs kwijt zijn); hierop te wachten en daarna deze sleutel met restitutieformulier (hoe ouderwets kan het zijn….) op te sturen. Telefonisch al meerdere malen met klantenservice overlegd. Ik aan de lijn, mijn man aan de lijn, alles controleren,  nog niet goed. Hoe moeilijk kan het zijn een contract te beëindigen????? begin er nooit aan als je niet hoeft!!!!!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 July 2020, 14:32

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

ik wil mijn fietskluis opzeggen maar ben het contract kwijt dat nodig is bij de opzegging. wat nu? 

Zie topic wat je aangemaakt hebt.

ik wil mijn fietskluis opzeggen maar ben het contract kwijt dat nodig is bij de opzegging. wat nu? 

Ik snap dat je dat liever anders had gezien, maar je was helaas te laat met opzeggen. Wij vervangen het slot altijd pas nadat de sleutel is ontvangen.

Dus als iemand de sleutel op tijd terugstuurt dan vervangen jullie het slot niet. Als een klant de sleutel te laat terugstuurt dan wachten jullie tot de sleutel er is (en het slot vervangen niet meer nodig is) om alsnog het slot te verwijderen.  Maar waarom, anders dan de klant die te laat was extra poesten, doen.jullie dat?????

Ik snap dat je dat liever anders had gezien, maar je was helaas te laat met opzeggen. Wij vervangen het slot altijd pas nadat de sleutel is ontvangen.

Ik was vier dagen te laat met opzeggen. Dit was voor NS reden mijn volledige borg niet terug te betalen. Dit na een abonnement van ongeveer acht jaar! Op 24 oktober heb ik aangetekend (9 euro) de sleutel teruggestuurd en ik kreeg van NS bericht dat de sleutel op 25 oktober was ontvangen en dat het slot van de kluis inmiddels was vervangen. Maar op 24 oktober heb ik nog de kluis gebruikt om mijn fiets eruit te halen. NS heeft dus het slot vervangen nadat ze de sleutel al had teruggekregen! Ik vind deze gang van zaken ronduit schandalig! Graag een reactie.  

Hoi maesendesombref. Welkom bij de Community!

Ik begrijp dat je je fietskluis op hebt gezegd en de borg niet terug hebt gekregen. Ik ga er dan natuurlijk even vanuit dat je ook de sleutel op hebt gestuurd. Zonder sleutel zal de borg namelijk niet teruggestort worden. Heb je al een bevestiging van de beëindiging ontvangen? Ook niet onbelangrijk: was je op tijd met het opzeggen van het abonnement? Als je op tijd hebt opgezegd en de sleutel(s) retour hebt gestuurd ontvang je over het algemeen binnen 4 weken restitutie. Hier kan je lezen waar je een klacht in kan dienen.

Ik wil een klacht indienen over het niet terugkrijgen van de borg voor mijn fietskluis. Hoe moet ik dat doen?

Goedemiddag Alexa Blokdijk en welkom bij de NS Community!

Ik vind het erg vervelend dat je zoveel problemen ervaart met het opzeggen van je Fietskluis, maar ik ben bang dat ik niets meer voor je kan betekenen dan wat mijn telefonische collega’s kunnen. Mocht het nog steeds niet opgelost zijn wil ik je toch adviseren om hetzelfde kanaal aan te houden als waar je eerder al contact mee hebt gehad.

Reageer