beantwoord

opzeggen huidige abonnementen na aanvraag Flex

• 6 januari 2021
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Beste NS<

Ik heb mijn bestelling opgehaald bij de NS automaat. Maar niemand van jullie service kan me vertellen of mijn 2 andere kaarten nu daadwerkelijk opgezegd zijn terwijl dit hun taak is (niemand helpt dus!!!). Een dalvoordeelurenkaart. En een weekend 1e klas abonnement. ik kan zelf niets opzeggen en de OV chipkaart site, waar je geld moet terugvragen wat op een kaart staat, kan niet op ingelogd worden (dit is de 10e keer dat me dit gebeurd) dus ook dat is een grote bende. Net als jullie klantenservice omdat 10 man zich met je mail bezighouden en je dus 10 diverse antwoorden krijgt. 

icon

Beste antwoord door Robert B 6 januari 2021, 21:52

De abonnementen op kaarten waar niet het NS Flex abonnement op staat zul je via de klantenservice moeten beëindigen (en bevestigen bij een ophaalpunt).

Saldo terug vragen van een nog geldige kaart kan bij een servicebalie op het station, of door de kaart(en) in zijn geheel te beëindigen via OV-chipkaart. Voor dat laatste moet je hem samen met een formulier opsturen.

Doe de eerste stap hierboven sowieso altijd, want bij beëindigen van een kaart lopen je abonnementen anders alsnog door, tenzij je met het bewijs van beëindiging (zonder vervanging) contact opneemt met NS.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

De abonnementen op kaarten waar niet het NS Flex abonnement op staat zul je via de klantenservice moeten beëindigen (en bevestigen bij een ophaalpunt).

Saldo terug vragen van een nog geldige kaart kan bij een servicebalie op het station, of door de kaart(en) in zijn geheel te beëindigen via OV-chipkaart. Voor dat laatste moet je hem samen met een formulier opsturen.

Doe de eerste stap hierboven sowieso altijd, want bij beëindigen van een kaart lopen je abonnementen anders alsnog door, tenzij je met het bewijs van beëindiging (zonder vervanging) contact opneemt met NS.

Hoi Loes Arnhem, vervelende situatie! Kun je mij je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Ik kijk het graag even voor je na.

Geen bericht van Loes Arnhem mogen ontvangen. Hopelijk is dit op een andere manier alsnog opgelost.

Reageer