beantwoord

opzeggen kortingskaart

• 6 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 439 Bekeken

mijn moeder is niet meer in staat te reizen per trein. haar kaart verloopt op 1 september a.s. Ik zou dat graag voor haar opzeggen. Hoe kan ik dat doen?
icon

Beste antwoord door ErikVD 6 augustus 2015, 13:22

Eerst NS klantenservice bellen om het abonnement te beeindigen en daarna niet vergeten om het 'product' beeindiging abonnement fysiek te bevestigen, op te halen, bij een NS kaartautomaat. Dat laatste is absoluut noodzakelijk, je moet binnen twee weken nadat je met NS hebt gesproken het abonnement van de OV-chipkaart afhalen want anders loopt het abonnement gewoon door omdat de opzegging geannuleerd wordt.
Bekijk origineel

2 reacties

Eerst NS klantenservice bellen om het abonnement te beeindigen en daarna niet vergeten om het 'product' beeindiging abonnement fysiek te bevestigen, op te halen, bij een NS kaartautomaat. Dat laatste is absoluut noodzakelijk, je moet binnen twee weken nadat je met NS hebt gesproken het abonnement van de OV-chipkaart afhalen want anders loopt het abonnement gewoon door omdat de opzegging geannuleerd wordt.
Beste Hans,

Welkom op het NS serviceforum. Het abonnement van jouw moeder kun je, zoals ErikVD al aangeeft, opzeggen via de klantenservice. Je hebt daar wel het kaartnummer (3528...) van de OV-chipkaart voor nodig.

Reageer