beantwoord

Opzeggen NS daluren abonnement vanuit het buitenland

  • 12 april 2017
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Beste heer / mevrouw,

Ik zou graag mijn jaarlijks doorlopend abonnement 'Dal voordeel 2e klas' bij de NS willen opzeggen per 1 mei 2017. Ik zit op dit moment in het buitenland (tot halverwege juni) dus ben niet in staat om het abonnement via een oplaadpunt stop te zetten. De ov kaart zelf wil ik wel graag behouden. Eerder probeerde ik een contactformulier in te zenden, maar dit was door een technische error in de verzendknop niet mogelijk.

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Thom 12 april 2017, 09:02

U kunt contact opnemen met Klantenservice. Tegenwoordig kunnen ze uw chipkaart blokkeren en daarna het abonnement verwijderen. Als bellen duur is, kunt u chatten.
U hoeft dan niet meer naar een Nederlands automaat. Uw chipkaart is definitief onbruikbaar.

De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt contact opnemen met Klantenservice. Tegenwoordig kunnen ze uw chipkaart blokkeren en daarna het abonnement verwijderen. Als bellen duur is, kunt u chatten.
U hoeft dan niet meer naar een Nederlands automaat. Uw chipkaart is definitief onbruikbaar.

De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Hi Esmee. Welkom op het Serviceforum!

Wat Thom zegt klopt inderdaad. De snelste weg om je opzegging door te geven is telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een priv├ębericht te sturen via Twitter, Facebook of Live Chat :) Aangezien je niet in de gelegenheid bent het abonnement van je kaart te verwijderen blokkeren we het product op de kaart. Hierdoor kan je de kaart niet meer gebruiken om een nieuw abonnement op af te sluiten. Je kan er nog wel regulier (zonder abonnement) op saldo mee reizen.

Reageer