Skip to main content

De sus van mijn echtgenote reist bijna niet meer met de trein, zij durft dit niet meer.

Nu heeft zij een abonnement met vrije keuzedagen, die wil zij opzeggen, maar heeft geen computer.

Hoe kan dit gedaan worden? Kan ik dit ook doen in opdracht van haar?

Gr. Jan

U kunt gewoon even bellen, 030 7515155. Ze zijn er zeven dagen in de week 24 uur per dag en nu dus ook.

 

Formeel moet ze het zelf doen, maar de problematiek van hogere leeftijd is ook bij Klantenservice wel bekend.  Als u de spullen bij de hand heeft, en rustig uitlegt, zou dit goed kunnen lukken.

 


Bedankt dit ga ik doen.


Ik wil mijn keuze dagen opzeggen met kaart nummer

3528 **** **** ****

LvanSoest


Ik wil mijn keuze dagen opzeggen met kaart nummer

Daarvoor moet je bij de klantenservice zijn, via telefoon, chat of twitter.


Hallo, ik heb zojuist 7 nieuwe keuzedagen gekregen tot 9 mei 2026. Maar….. ik wil geen keuzedagen meer vanaf 9 mei 2026 omdat ik nauwelijks meer reis. En…. als ik reis gaat het om een korte afstand. Niet rendabel voor keuzedagen. Komt door mijn leeftijd, volgend jaar 80. Graag uw reactie op mijn vraag óf ik op deze manier het opzeggen van een abonnement voor keuzedagen goed aanpak. 

 

*Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator.


@keespeters verwijder uw persoonlijke gegevens. Wij kunnen niet bij uw gegevens. Neem contact op met de klantenservice.


Hallo keespeters en welkom bij de NS Community,

 

Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Zoals Vareo al aangaf kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Ik heb jouw persoonlijke gegevens verwijderd.


Volgens mij kun je het op elk moment opzeggen via https://www.ns.nl/abonnementen/online-opzeggen/tijdelijk-stopzetten en resterende Keuzedagen krijg je dan terug (ca. 4 euro per stuk).

Via die pagina:

  • Laad je altijd (automatisch) saldo op je OV-chipkaart voordat je reist? Dan heb je een 'abonnement op saldo' en kun je dat online opzeggen. We helpen je in een paar klikken bij het opzeggen van je abonnement.

Zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/keuzedagen en https://www.ns.nl/klantenservice/keuzedagen/keuzedagen-wijzigen-of-opzeggen.html


Reageer