beantwoord

opzeggen Traject vrij jaar

Mijn zoon reist sinds kort voor zijn opleiding. Ik ben aan het twijfelen of ik een maand of jaar abonnement zal nemen. Hij wordt in mei nl 18 jaar en krijgt dan waarschijnlijk een studentenkaart. Is dit een geldige reden om de traject vrij jaar kaart op te zeggen? Of kan ik toch beter een Traject vrij maand nemen?
icon

Beste antwoord door marv87 21 september 2015, 07:55

Toch kan traject vrij jaar goedkoper zijn.

Uw zoon krijgt per 1 juli een Ov. De heeft u nog 9 maanden een traject vrij nodig. De kosten van 9 keer maand komen al in de buurt van 12 maanden het jaar abonnement.
Daarbij geld ook dat u iedere maand het traject van traject vrij mag wijzigen. U zou dus de laatste 3 maanden het traject kunnen aanpassen naar een heel klein stukje
Dit kost dan ongeveer 30 euro per maand.

De vraag is dus wat goedkoper is 9xmaand of 9x jaar + 3x30 euro.

Een jaar trajectvrij is wel een doorlopend abonnent dat u niet moet vergeten op te zeggen.

Bekijk origineel

2 reacties

Een traject vrij jaar kan pas na het eerste jaar opgezegd worden.
Toch kan traject vrij jaar goedkoper zijn.

Uw zoon krijgt per 1 juli een Ov. De heeft u nog 9 maanden een traject vrij nodig. De kosten van 9 keer maand komen al in de buurt van 12 maanden het jaar abonnement.
Daarbij geld ook dat u iedere maand het traject van traject vrij mag wijzigen. U zou dus de laatste 3 maanden het traject kunnen aanpassen naar een heel klein stukje
Dit kost dan ongeveer 30 euro per maand.

De vraag is dus wat goedkoper is 9xmaand of 9x jaar + 3x30 euro.

Een jaar trajectvrij is wel een doorlopend abonnent dat u niet moet vergeten op te zeggen.

Reageer