beantwoord

Opzeggen Trajectvrij na overstap van Jaartrajectkaart

• 6 juli 2014
  • 4 reacties
  • 1243 Bekeken

Ik moet overstappen van Jaartrajectkaart naar Trajectvrij.
Met de Jaartrajectkaart kan ik iedere maand opzeggen.
Kan ik na overstap op Trajectvrij nu ook iedere maand opzeggen, bijvoorbeeld als ik niet meer iedere dag naar mijn werk hoef te reizen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 juli 2014, 20:38

Ja, dat kan. In dit document staat geschreven:

Traject Vrij Jaar is na het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Indien u al langer dan een jaar een Jaartrajectabonnement heeft, dan is Traject Vrij al direct opzegbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Ja, dat kan. In dit document staat geschreven:

Traject Vrij Jaar is na het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Indien u al langer dan een jaar een Jaartrajectabonnement heeft, dan is Traject Vrij al direct opzegbaar.
Beste CorGuzzi, Bedankt voor je vraag. Tochjo heeft het juiste antwoord gegeven, Indien je nog andere vragen hebt dan beantwoorden we deze graag. Ik heb je topic verplaatst naar 'Abonnementen' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Indien het nieuwe abonnement niet aansluit op het oude geldt dit dan ook?
Mijn situatie: ik heb langer dan een jaar een jaartrajectabonnement, deze eindigt op 6 september, en het nieuwe wil ik in laten gaan op 8 oktober. In tussentijd reis ik een week op saldo en ruim 3 weken ben ik op vakantie. (van Toronto naar Vancouver met de trein :P)
Reputatie 2
De nieuwe Traject Vrij Abbonementen worden niet 1:1 overgezet. Je oude contract met de JTK loop dus ook automatisch af. Als je verder geen stappen onderneemt en dus geen Traject Vrij aanvraagt gebeurd er dus ook niets.
De Chipkaart vaar je huidige JTK opstaat blijft wel gewoon werken tot de vervaldatum (kaart is ongeveer 5 jaar geldig) dus kan je daarmee reizen op saldo.
De nieuwe Traject Vrij laat je gewoon dus ingaan op 8 oktober, vraag gelijk wel een NIEUWE chipkaart aan (die kost niets extra).

Voor je eventuele neefjes/nichtjes/kinderen mag je ook tot 3 KidsVrij abonnementen aanschaffen (met gratis chipkaart). Zij reizen dan (onder begeleiding) dan het hele jaar gratis.

Reageer