beantwoord

Opzeggen van NS abonnement na ontslag

Ik ben onlangs gestopt met mijn werken en leren opleiding. Maar ik heb nog een NS abonnement lopen tot eind augustus. Kan dit eerder worden opgezegd met behulp van een ontslag brief?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 februari 2019, 13:15

Hallo daphne28k, welkom op onze Community!

Dat is een vervelende situatie. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze Klantenservice en daar de situatie even uit te leggen. Je kunt ons telefonisch bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Mijn collega's kunnen dan even de mogelijkheden bekijken.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In principe heeft u een jaarcontract maar het is met een truc wel op te lossen. U gaat over naar een goedkoop Flexabonnement en dan wordt uw huidige abonnement meteen beeindigd. Het flexabonnement beeindigt u dan na een maand. U kunnt een dalvoordeel nemen voor een maand tegen vijf euro. Dit is meestal de goedkoopste oplossing. U krijgt een eventueel ongebruikt deel van uw huidige maand terug. Klantenservice contacteren kan ook.
Hallo daphne28k, welkom op onze Community!

Dat is een vervelende situatie. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze Klantenservice en daar de situatie even uit te leggen. Je kunt ons telefonisch bereiken via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat. Mijn collega's kunnen dan even de mogelijkheden bekijken.

Reageer