Weet niet of dit de juiste plek is voor mijn “ervaring”, anders moet iemand het maar verplaatsen.
Ik had een abonnement voor een fietskluis op station R'dam Lombardijen. Aangezien we die niet maar gebruiken, heb ik die opgezegd volgens de voorwaarden ; uiterlijk 5 dagen na vervaldatum melden dmv aangetekende brief samen met de kluis-sleutel.
Vervaldatum was 25 januari, dus op 23 januari aan aangetekende brief verstuurd. Al op 27 januari (!) een brief van NS Fiets met een aanmaning plus dreigement dat incassobureau wordt ingeschakeld !!
Gebeld met klantenservice die doodleuk vertellen “Het kan tot 6 weken duren voordat je verzoek is afgehandeld” !!
Hoe zit het dan met die opzegtermijn van 5 dagen ?!
En niemand weet waar de brief is. PostNL zegt terecht dat het gaat om een postbus dus dat er geen handtekening gezet wordt voor de brief en NS zegt dat het wel 6 weken kan duren.
Advies van NS is om maar gewoon te betalen en dan af te wachten tot de brief eindelijk wordt behandeld en ze hopelijk je geld terug storten.
Service ??