beantwoord

Opzeggen via email

• 26 juni 2015
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
hoi, ik zit in het buitenland en wil mijn vOordeel abbonnement opzeggen maar kan niet bellen of iets ophalen of een brief sturen. Kan ik svp een email of andere optie krijgen zodat ik kan opzeggen?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 26 juni 2015, 15:50

Je kunt inderdaad ook met ons mailen. Je kunt via deze pagina mailen met ons. Klik hiervoor aan de rechterkant van de pagina op 'email'.
Bekijk origineel

4 reacties

Je kunt inderdaad ook met ons mailen. Je kunt via deze pagina mailen met ons. Klik hiervoor aan de rechterkant van de pagina op 'email'.
Reputatie 7
Badge +4
Waar staat op die plek email, Thijs? Is het niet beter e-mail in de opdrachtregel te typen? 😉
Ah, mijn schuld. Als je het linkje aanklik staat het er inderdaad niet bij. Dan is het inderdaad het beste om 'email' te typen in de opdrachtregel.
@Ahoi
Na het opzeggen, zult u alsnog de beëindiging op moeten halen bij de kaartautomaat, anders wordt de beëindiging automatisch weer ongedaan gemaakt. Dat kunt u eventueel omzeilen door uw OV-chipkaart zelf te beëindigen op www.ov-chipkaart.nl. Als u minstens 5 werkdagen daarna uw abonnement bij NS opzegt, hoeft u niets op te halen.

Reageer