beantwoord

Opzeggen Voordeelurenabonnement

• 27 maart 2014
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Ik ben al weken bezig mijn abonnement op te zeggen, maar omdat er 2 abonnementen op 1 kaart staan gaat dat niet. Al regelmatig lange tijd aan de telefoon gehangen, maar uiteindelijk wordt mij verteld dat 'ze me niet kunnen helpen'. Wel vreemd voor een klantenservice..
Na 6 maanden dat ik het abonnement had heb ik opgezegd, en nu moet ik dit bij de automaat nog ophalen. Dit gaat niet omdat er ook een ander product op staat. Nu wordt ik doorverwezen naar DUO en de OV-chipkaart klantenservice, en ook daar kunnen ze me niet helpen.
Toch zou je denken dat je het recht hebt iets waar je geen gebruik van maakt op te zeggen...
Hopelijk kan ik van mijn product (en incasso) af!
icon

Beste antwoord door Ramon NS 27 maart 2014, 16:34

Dag Saskia, welkom op ons forum. Ik heb het onderwerp van je topic even aangepast en deze verplaatst zodat forumgebruikers met dezelfde vraag je topic beter kunnen vinden. Normaal gesproken kan een abonnement inderdaad telefonisch worden beëindigd. Nu blijkt dat dit niet lukt zou ik graag willen kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom via een privé-bericht je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer aan mij door willen geven? Groet Ramon
Bekijk origineel

2 reacties

Dag Saskia, welkom op ons forum. Ik heb het onderwerp van je topic even aangepast en deze verplaatst zodat forumgebruikers met dezelfde vraag je topic beter kunnen vinden. Normaal gesproken kan een abonnement inderdaad telefonisch worden beëindigd. Nu blijkt dat dit niet lukt zou ik graag willen kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom via een privé-bericht je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer aan mij door willen geven? Groet Ramon
Saskia, wil je me even volgen? Dan kan ik reageren op je privé-bericht!

Reageer