beantwoord

Opzeggen/wijzigen abonnement

• 4 september 2018
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik probeer de klantenservice van NS al de hele ochtend te bereiken.
Ik heb 3 keer 14 min in de wachtrij gestaan.

Ik hoop dat iemand mijn spoedig kan terugbellen?

Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator
icon

Beste antwoord door Jouke NS 4 september 2018, 13:10

Hallo en welkom bij de NS Community.

Zoals je ziet heb ik je telefoonnummer verwijderd. Gegevens die je hier noemt staat openbaar op het internet en persoonsgegevens zijn dan ook niet wenselijk. Je kunt je abonnement opzeggen of wijzigen via onze Klantenservice. Naast telefonisch kan dit ook via onze Live Chat en onze Sociale Media kanalen. Helaas is het op al onze kanalen momenteel erg druk dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Geduldig zijn is een goede raad.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo en welkom bij de NS Community.

Zoals je ziet heb ik je telefoonnummer verwijderd. Gegevens die je hier noemt staat openbaar op het internet en persoonsgegevens zijn dan ook niet wenselijk. Je kunt je abonnement opzeggen of wijzigen via onze Klantenservice. Naast telefonisch kan dit ook via onze Live Chat en onze Sociale Media kanalen. Helaas is het op al onze kanalen momenteel erg druk dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Geduldig zijn is een goede raad.
Hi Jouke,

Vandaag is echter niet de eerste keer dat ik jullie probeer te bereiken telefonisch.
Ik krijg de klantenservice van de NS gewoonweg niet te pakken.

Via de livechat geven jullie ook geen gehoor.

Ik heb zeker geduld maar ik denk dat bovenstaande punten voldoende zijn om te concluderen dat jullie echt onvoldoende te bereiken zijn.

Ik heb een abonnement dat de 10e van September zal doorlopen en ik wil deze graag stopzetten.
Ik begrijp dat het lastig is om ons te bereiken. De Klantenservice, zoals ik hiervoor aangaf, is echt de route die je kunt nemen om het abonnement op te zeggen. Via deze Community is dat helaas niet mogelijk.
ik zou graag mijn account en berichten willen verwijderen!
Ik stuur je even een priv├ębericht.

Reageer