beantwoord

Opzegging abonnement, maar niet gewijzigd bij een NS-automaat

• 20 January 2017
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zie nu op mijn rekening dat ik sinds de opzegging van mijn dalvrijabonnement iedere maand €32,- ben blijven betalen. Na onderstaande mail goed door te lezen zie ik dat ik de wijziging bij een NS-automaat heb moeten wijzigen..

Dit heb ik dus duidelijk niet gedaan. Is het mogelijk om het abonnement alsnog per 9 oktober jl. stop te zetten en het geld van de betaalde maanden (oktober/november/december/januari) terug gestort te krijgen? Als u mijn kaart uitleest wordt denk ik direct duidelijk dat ik geen gebruik heb gemaakt van de trein in die periode.

Ik hoor graag en hoop op enige clementie.

Met vriendelijke groet,

Julian
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 January 2017, 17:23

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Julian Doorten en welkom op het NS Serviceforum,

Spijtig zeg dat je betaald voor een abonnement waarvan je het vermoeden had deze was beëindigd. Ik snap je vraag of deze met terugwerkende kracht nogmaals kan worden beëindigd, volgens de voorwaarden is dat niet mogelijk. Ik wil je wel vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om navraag te doen wat er wel mogelijk is.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer