beantwoord

Opzegtermijn traject vrij na jaartrajectabonnement

• 8 januari 2015
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Op dit moment heb ik al twee jaar een jaartrajectabonnement, maar ik kreeg een brief dat dat wordt beeindigd en ik naar een traject vrij abonnement moet overstappen. Nu heb ik nog maar 9 maanden een contract bij mijn werkgever en ik weet pas over een half jaar of dat wordt verlengd. Ik zou het liefst een jaar traject vrij nemen, maar op de website staat dat je het eerste jaar dat niet kan opzeggen en dat zou natuurlijk vervelend zijn als mijn contract niet wordt verlengd. Een collega vertelde me dat voor oud-jaartrajectabonnees een uitzondering bestaat en dat ik een jaar traject vrij wel maandelijks zou kunnen opzeggen tijdens het eerste jaar indien nodig. Klopt dat? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door theofiel 8 januari 2015, 22:13

Ja, dat klopt. Bestaande jaartrajectkaarthouders kunnen hun abonnement tijdens het eerste jaar reeds opzeggen. Ik kan de exacte formulering zo snel niet vinden in de voorwaarden, maar hier ziet u de bevestiging door een NS-medewerker op dit forum.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Elisabethhmbm, Het antwoord van Theofiel is helemaal juist. Als je al een jaar of langer een Jaartraject abonnement hebt kan je het Traject Vrij in het eerste contactjaar opzeggen. Groet, Marjan
Bedankt!
Ja, dat klopt. Bestaande jaartrajectkaarthouders kunnen hun abonnement tijdens het eerste jaar reeds opzeggen. Ik kan de exacte formulering zo snel niet vinden in de voorwaarden, maar hier ziet u de bevestiging door een NS-medewerker op dit forum.

Reageer