beantwoord

Oud email adres gebruikt bij bevestiging nieuw abonnement

• 26 november 2014
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

Vandaag heb ik een Traject Vrij abonnement aangeschaft omdat mijn huidige Jaartrajectkaart afloopt.

Vreemd genoeg werd tijdens het bestelproces bij het koppelen van mijn OV chipkaart mijn oude emailadres weergegeven. Het vraagteken icoontje er naast verwees naar Mijn NS om dit aan te passen.

Nadat ik het bestelproces had afgerond ben ik naar Mijn NS gegaan en daar staat al mijn huidige, juiste email adres. Toch is de bevestiging naar mijn oude emailadres gestuurd (welke ook in het bestelproces werd getoond).

Het lijkt er op dat deze twee niet aan elkaar gekoppeld zijn want in Mijn NS staat het juiste email adres.

Graag wil ik dat dit aangepast wordt naar het adres wat in Mijn NS staat want ik mis nu mogelijk belangrijke informatie van NS. Mijn oude emailadres wordt ten slotte niet meer gebruikt.

Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door jsalomons 26 november 2014, 17:37

NS gebruikt het emailadres dat je hebt ingevuld op het mijn ns account. Wat er mogelijk aan de hand is, is dat je ov-kaart gekoppeld staat op een oud/fout emailadres. Dit heeft niet met de NS te maken, maar met Trans Link System, het bedrijf van ov-chipkaart zelf.
Wat je kunt doen is contact opnemen met TLS, 0900-0980, en daar je email adres laten wijzigen die gekoppeld is aan je ov-kaart.
Bekijk origineel

2 reacties

NS gebruikt het emailadres dat je hebt ingevuld op het mijn ns account. Wat er mogelijk aan de hand is, is dat je ov-kaart gekoppeld staat op een oud/fout emailadres. Dit heeft niet met de NS te maken, maar met Trans Link System, het bedrijf van ov-chipkaart zelf.
Wat je kunt doen is contact opnemen met TLS, 0900-0980, en daar je email adres laten wijzigen die gekoppeld is aan je ov-kaart.
Beste Thomas, welkom op ons forum. Niet fijn dat de bevestiging van de bestelling naar je oude e-mailadres is gestuurd. Ik kijk graag even voor je na of alles juist in het systeem staat. Je mag me een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, nieuwe en oude e-mailadres. Controleer ook even bij het ov-chipkaartbedrijf of daar alles juist is verwerkt, bedankt voor de tip jsalomons. Je topic is verplaatst naar 'Abonnementen'.

Reageer