Uw abonnement is beëindigd. Als alles is bijgeschreven kunt u in principe weer een nieuw abonnement aanvragen. Er is nu geen wachttijd meer van een halfjaar, zoals eerder. De kredietcheck wordt wel uitgevoerd, maar het is niet meer zo dat die automatisch een half jaar lang geweigerd wordt.
U kunt nu wel op saldo reizen.
Wat er in Mijn NS bij Producten staat betaal je voor, dus als het goed is staat daar niets over een abonnement.
Je kunt het abonnement dat je al had opnieuw aanvragen op een nieuwe kaart.
Vrijdag gebeld over mijn zakelijke ov dat ik mijn rekening 3 dagen later betaald word ,dit was geen probleem! Volgens de jongeman van de klantenservice ,vandaag een mailtje gehad dat hij gelijk na een incasso bureau gaat en mijn abonnement niet meer geldig,nu moet ik mijn opnames van gtst afzeggen omdat ik anders veel te duur los retour kaartje moet halen ,en nu geen abonnement meet kan aanvragen?
Vrijdag gebeld over mijn zakelijke ov dat ik mijn rekening 3 dagen later betaald word ,dit was geen probleem! Volgens de jongeman van de klantenservice ,vandaag een mailtje gehad dat hij gelijk na een incasso bureau gaat en mijn abonnement niet meer geldig,nu moet ik mijn opnames van gtst afzeggen omdat ik anders veel te duur los retour kaartje moet halen ,en nu geen abonnement meet kan aanvragen?
@S broek Als dit de eerste keer te laat betalen is en dan gelijk naar een incassobureau dan overtreedt NS de wet. Ik denk dus eerder dat u een laatste rappel hebt gehad en dan kunt u het inderdaad niet nog eens een keer uitstellen. Misschien kunt u de tekst van de brief delen.
De tekst in de eerste betalingsherinnering is dreigend, maar de soep wordt niet zo heet gegeten. Er volgen nog meerdere herinneringen voor het naar een incassobureau gaat. Wat is het onderwerp van de e-mail?
De tekst in de eerste betalingsherinnering is dreigend, maar de soep wordt niet zo heet gegeten. Er volgen nog meerdere herinneringen voor het naar een incassobureau gaat. Wat is het onderwerp van de e-mail?
@S broek heeft het over een zakelijk OV. Ik denk dat de voorwaarden daarvoor afwijken van een particuliere OV. Waarschijnlijk wordt er ook een ander soort brieven verstuurd.