beantwoord

OV abonnement niet op nieuwe kaart

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Ik heb een NS abonnement Dal voordeel 2e klas. Mijn OV chipkaart was verlopen, en ik heb recent een nieuwe aangevraagd en ontvangen. Mijn NS abonnement staat echter niet op mijn nieuwe OV kaart, en ik weet niet hoe ik deze er op moet zetten. Ik heb een NS account aangemaakt nadat ik een nieuwe OV chipkaart heb besteld ( ik had eerder nog geen account). Bij mijn NS staan geen lopende abonnementen, maar ik heb op 17 oktober wel weer betaald voor 1 jaar. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 30 January 2023, 14:41

Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op onze NS Community, Elles-4. Ah, dat is denk ik verkeerd gegaan. Als je kaart is verlopen dan dien je een kaartvernieuwing aan te vragen. Dan komen alle abonnementen weer op de volgende kaart terecht. Je kan nu het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of het abonnement dat jij hebt overzetbaar is, of dat er toch misschien andere actie ondernomen moet worden. Vergeet hierbij niet de kosten van de kaart te vermelden. Mocht je moeten reizen tot de tijd dat alles werkt, vraag je dan ook even naar Tijdelijk Reisrecht?

Reageer