Heeft u ook gezien wanneer het abonnement ingaat? Doorgaans is dat een week na de bestelling. U moet uw kaart normaal voor die datum ontvangen. Is de begindatum verstreken, dan is het ruim te laat.
U wordt dan door Klantenservice in staat gesteld te reizen tegen dezelfde kosten als met het abonnement, dat kan met couponcodes maar ook bijvoorbeeld met een anonieme chipkaart. U reist dan tegen vol tarief maar krijgt het geld terug. Met couponcodes is lastiger, maar u hoeft het volle bedrag niet voor te schieten. Klantenservice kan ook kijken waar uw kaart is, mogelijk verwijzen ze u naar ov-chipkaart. 030 7515155.
Het pasje wordt u normaal toegestuurd, ophalen is niet gebruikelijk.
Danku wel voor duidelijke antwoord.Ik heb mail gekregen dat geld is afgeschreven en dat ik factuur kan bekijken in mijn ns app.Verder niks eigenlijk.Ik ga zo contact opnemen met klanten service.Nogmaals bedankt
dat ik factuur kan bekijken in mijn ns app.
Ter informatie: de factuur staat niet in de app, alleen in Mijn NS op de website.