Skip to main content
Antwoord

ov chip kaart

  • November 2, 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

goedemorgen,

het abonnement van mijn dochter voor het flex-traject is gisteren gestart,maar ze heeft nog geen ov kaart ontvangen,dus nu hebben we het zo betaald.

wanneer zou deze moeten arriveren bij ons?

mvg Monique 

Beste antwoord door MoDe

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met NS klantenservice. Vraag ook naar de mogelijkheden om de treinkosten die je nu extra moet maken te compenseren.

Bij contact via dm/pb social media zijn de wachttijden op een reactie een paar dagen.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • November 2, 2022

Je kunt het beste telefonisch contact opnemen met NS klantenservice. Vraag ook naar de mogelijkheden om de treinkosten die je nu extra moet maken te compenseren.

Bij contact via dm/pb social media zijn de wachttijden op een reactie een paar dagen.