Ov Chipkaart beëindigd en vernietigd ,maar dat had je gedacht?

• 29 juli 2014
  • 2 reacties
  • 217 Bekeken

Volgens de spelregels mijn kaart aangetekend opgestuurd naar het juiste adres ,dat deze daadwerkelijk is aangekomen blijkt uit een schrijven afkomstig van de NS met het volgende kenmerk LTR017-0911 dat mijn OV chipkaart is beëindigd en vernietigd ,echt het staat er in goed Nederlands geschreven maar toch heeft de NS geprobeerd een onterechte incasso uit te voeren ,deze incasso heb ik dus teruggehaald ,en dan begint de ellende ,Groenewegen incasso ,ook naar deze *** heb ik een kopie gestuurd van de bovenstaande brief , ***

Ik heb duidelijk bewijs dat mijn kaart is ontvangen en vernietigd wat willen jullie nog meer ? ben het meer dat zat om hier mijn kostbare tijd aan te besteden en net zoals meerdere ex klanten voorzichtig om ooit nog een keer iets af te sluiten bij de NS ,je komt er niet meer vanaf ...

Helaas moet ik om toch mijn gram te halen op ieder beschikbaar Forum of klachten site mijn verhaal publiceren om mensen te waarschuwen voor de NS praktijken en hun *** (lees***)

2 reacties

Beste RouteA27, wanneer je een abonnement wilt beeindigen dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Je hoeft dan niet je OV-chipkaart op te sturen. Voor het Voordeelurenabonnement is er een maand opzegtermijn en voor de andere abonnementen is dit twee weken. Ik zal via een privébericht contact met je opnemen zodat ik kan uitzoeken waarom er nog incasso's openstaan.

Graag wijs ik je op de huisregels van dit Serviceforum. Ik heb daarom het taalgebruik aangepast in je bericht. Voor de vindbaarheid heb ik je bericht geplaatst in 'abonnementen'.
Volgens de spelregels mijn kaart aangetekend opgestuurd naar het juiste adres ,dat deze daadwerkelijk is aangekomen blijkt uit een schrijven afkomstig van de NS met het volgende kenmerk LTR017-0911 dat mijn OV chipkaart is beëindigd en vernietigd ,echt het staat er in goed Nederlands geschreven maar toch heeft de NS geprobeerd een onterechte incasso uit te voeren ,deze incasso heb ik dus teruggehaald ,en dan begint de ellende ,Groenewegen incasso ,ook naar deze *** heb ik een kopie gestuurd van de bovenstaande brief , ***

Ik heb duidelijk bewijs dat mijn kaart is ontvangen en vernietigd wat willen jullie nog meer ? ben het meer dat zat om hier mijn kostbare tijd aan te besteden en net zoals meerdere ex klanten voorzichtig om ooit nog een keer iets af te sluiten bij de NS ,je komt er niet meer vanaf ...

Helaas moet ik om toch mijn gram te halen op ieder beschikbaar Forum of klachten site mijn verhaal publiceren om mensen te waarschuwen voor de NS praktijken en hun *** (lees***)

Volgens mij heeft de NS niks verkeerd gedaan. Je hebt je OV-Chipkaart opgestuurd en laten vernietigen, niet je abonnement bij de NS opgezegd. Dat zijn twee verschillende dingen. De OV-Chipkaart is enkel het middel waarmee je je reizen betaalt. Deze heb je ook naar een andere organisatie opgestuurd, namelijk Trans Link Systems. Ik ben bang dat je dus gewoon je incasso zult moeten betalen.

Reageer