beantwoord

OV-chipkaart bijna verlopen icm Dal Voordeel abo

• 3 september 2014
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Ik had tot afgelopen maand een studentenreisproduct, daar heb ik nu geen recht meer op maar mag nu wel een jaar gratis het abonnement Dal Voordeel gebruiken.
Mijn kaart verloopt echter over 12 dagen en nu kan ik dit abonnement hier niet opzetten.. Moet ik nu eerst een nieuwe kaart aanvragen en dan dit gratis Dal Voordeel abonnement erop zetten, of is dit gekoppeld aan je oude kaart?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 3 september 2014, 15:34

ElineW, je kunt het beste een Dal Voordeel bestellen en aangeven dat je een nieuwe kaart wil. Je kunt dan in het bestelproces wel gewoon de actiecode gebruiken met het nummer van je bijna verlopen kaart. Je krijgt dan wel de korting van €50.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft echt een nieuwe kaart nodig. Dan wijst het zich vanzelf. Als u een abonnement voor een jaar afsluit moet de kaart ook nog een jaar geldig zijn. U heeft een soort code gekregen die nogal lijkt op uw oude kaartnummer en die zal naar ik aanneem ook werken. Mogelijk kan iemand hier dat met zekerheid zeggen.
Ja het gaat er dus vooral om of de code ook werkt op de nieuwe kaart of alleen icm de oude kaart
Reputatie 7
Badge +4
Ik zit te zoeken maar vind nog even geen uitsluitsel. Het kan echter niet zo zijn dat u geen Dalkaart kan kopen omdat u net van chipkaart wisselt. Dat moet niet kunnen. Moderatoren zijn hier regelmatig, ik hoop dat een van hen het met zekerheid kan zeggen. U zou ook even contact op kunnen nemen met de Klantenservice: 030 751 5155
ElineW, je kunt het beste een Dal Voordeel bestellen en aangeven dat je een nieuwe kaart wil. Je kunt dan in het bestelproces wel gewoon de actiecode gebruiken met het nummer van je bijna verlopen kaart. Je krijgt dan wel de korting van €50.

Reageer