Ov chipkaart is defect abbonement, tijdelijk reisrecht

  • 1 december 2014
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Beste NS,

Mijn persoonlijke OVchipkaart defect, waar mijn abbonnment op staat. Inmiddels heb ik via de OV chipkaart klantenservice een vervangende kaart ontvangen die ik morgen of woensdag zal ontvangen.

Ik had op mijn nu defecte kaart een NS intercity + intercity direct maandabbonement voor het traject Rotterdam-Shiphol staan. Ik heb gisteren de NS klantenservice gebeld, en daar konden ze mij geen tijdelijk reisrecht geven of andere oplossing bieden ivm. onderhoud aan het systeem.

Hoe kan ik in de tussentijd toch reizen zonder (5x een kaartje a +/- 30) te kopen? Momenteel ben ik niet in staat om de klantenservice nogmaals te bellen en weer al mijn beltegoed op te maken.

2 reacties

Hai,

Ik heb je een berichtje gestuurd.
Beste Fransisca,

Goed om te horen dat de vervangende kaart onderweg is. Heb je voor mij je OVchipkaartnummer en NAW gegevens in een priv├ębericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
Vriendelijke groet, Robby

Reageer