Dat kan toch niet waar zijn? Ik kan bij de balie van de NS nu een persoonlijke ov-chipkaart halen voor € 2,00. Maar daar kan NS of ov-chipkaart mijn abonnement niet op zetten. Ik moet een duurder exemplaar aanschaffen. Onrechtvaardige en onredelijke gang van zaken lijkt mij.
Een kennis van mij die ook een Voordeelurenabonnement heeft waarvan de ov-chipkaart verlopen was kreeg onlangs nog wel gewoon kosteloos een nieuwe ov-chipkaart thuisgestuurd. Zoals het ook hoort volgens mij.
NS, ik vind het onacceptabel dat ik niet kosteloos nieuwe ov-chipkaart krijg toegestuurd terwijl ik al heb betaald voor mijn abonnement

Groet,
Een op dit moment bijzonder ontevreden klant
Beste antwoord door Marjan NS
Hallo TIKMG,
Dat je niet automatisch een nieuwe OV-kaart hebt gekregen komt waarschijnlijk omdat we nog gegevens van je nodig hebben om een nieuwe OV-kaart aan te kunnen maken, bijvoorbeeld een nieuwe pasfoto omdat de oude verlopen is. Je kunt via deze link een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Wanneer je dit gedaan hebt vergoeden wij de kosten van de nieuwe OV-chipkaart.
Groet,
Marjan
Bekijk origineel
Dat je niet automatisch een nieuwe OV-kaart hebt gekregen komt waarschijnlijk omdat we nog gegevens van je nodig hebben om een nieuwe OV-kaart aan te kunnen maken, bijvoorbeeld een nieuwe pasfoto omdat de oude verlopen is. Je kunt via deze link een nieuwe OV-chipkaart aanvragen. Wanneer je dit gedaan hebt vergoeden wij de kosten van de nieuwe OV-chipkaart.
Groet,
Marjan