beantwoord

ov-chipkaart niet ontvangen

  • 12 januari 2020
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb 1 januari abb aangevraagd maar nog steeds geen ov binnen hoe zit dat!!

icon

Beste antwoord door Thom 12 januari 2020, 17:50

U had het al lang moeten hebben. Neem contact op met Klantenservice.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U had het al lang moeten hebben. Neem contact op met Klantenservice.

Ga ik morgen doe

Reputatie 7
Badge +4

Kan 24 uur per dag, nu dus ook 030 7515155.

Reputatie 7
Badge +3

U kunt het beste contact opnemen met OV-chipkaart. Zij leveren de kaart.

Reputatie 7
Badge +4

Aanvulling op @MoDe 

 

Telefoon

Bereikbaar op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

 

Tel: 0900-0980 (gebruikelijke belkosten*)

Reageer