beantwoord

Ov chipkaart van me dochtertje van 5 jaar.

  • 21 September 2022
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Hoi NS,

Ik heb inmiddels de ov chipkaart van me dochter binnen en nu wilde ik de kids vrij abonnement aanvragen maar nu stond er dat ik nog 0,01ct moet betalen van die ov chipkaart, nu had ik op het logo ing bank gedrukt maar die logo doet het niet en ik krijg dan de ing bank niet om te betalen, het kidsvrij abonnement doet het ook niet omdat ik die 0,01 ct nog moet betalen. Hoe kan ik alsnog die 0,01ct betalen zodat ik het kidsvrij abonnement voor me dochter kan gaan bestellen????

 

Groetjes een wanhopige moeder.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 21 September 2022, 21:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn meer mededelingen dat het soms niet lukt. Het is om te controleren of de rekening bestaat en of er iets van af te schrijven is. Soms lijkt het in de browser te zitten. Een andere browser of de cache legen kan helpen. Werkt dit ook niet dan kan Klantenservice mogelijk nog wat verzinnen. Overigens zit de fout niet altijd bij NS.

 

Het is soms om wanhopig van te worden hoe het niet werkt, maar doorgaans lukt het plotseling wel, al is dat nu een schrale troost.

Uw humpiedumpie kan wel tot haar twaalfde gratis mee, dus het is de moeite waard. Het scheelt op den duur een vermogen.

Zie wel de opmerking hieronder, ;-)

Reputatie 6

Hey Flemming. Welkom bij de NS Community.

Heb je de bestelling nu afgebroken? Dan kan je het later alsnog proberen te bestellen. Het kan zijn dat ING/Ideal nu even een storing heeft helaas. Als je later vanavond een error krijgt dat er nog een bestelling loopt, is het mogelijk om het morgen alsnog te bestellen. Lopende bestellingen die niet worden afgerond worden door de nacht heen namelijk verwijderd. Verder is contact opzoeken met de klantenservice ook altijd een optie in dit soort gevallen, zoals Thom al aangeeft! 

Hoi Daniel,

Klantenservice heb ik al lang geprobeerd maar nul komma nul reactie gekregen!

Daarom had ik het maar op deze manier dus geprobeerd.

En verder heb ik zeker wel een bestaande rekening logisch je gaat niet een rekening gebruiken als die niet bestaat! En tuurlijk is er geld op jeetje sorrie maar ik vind het antwoord niet terecht van Thom!

Ik heb gewoon een serieuze vraag en er worden meteen suggesties gedaan dat de rekening nie klopt of wat dan ook. Gewoon hulp vragen zonder rare opmerkingen zit er tegenwoordig niet meer bij erg jammer!!!!

Maar ik ga het weer proberen bedankt Daniel voor je aardige en duidelijke antwoord!😀

 

Dat was niet de strekking van Thom zijn bericht. Het was geen suggestie dat jij geen bestaande rekening zou hebben, maar enkel een extra toelichting dat die € 0,01 afschrijving gedaan moet worden om te controleren dat er een bestaande rekening wordt gebruikt. Een verificatieafschrijving, als het ware.

Reageer