Skip to main content
Antwoord

Ov-chipkaart verloren, kan niet blokkeren

  • March 25, 2023
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

Hallo!

 

Ik ben zojuist mijn ov-chipkaart verloren in de trein. IK kan helaas niet mijn ov kaart blokkeren, omdat ik niet kan inloggen op ov-chipkaart.nl (gebruikersnaam/wachtwoord vergeten + einddatum van de kaart kan ik nergens vinden + emails komen niet binnen).

Ik heb momenteel ook een NS flex abonnement.   

De service desk is niet bereikbaar momenteel. Wat kan ik doen?

 

Beste antwoord door Robert B

Welkom bj de NS Community!

Als blokkeren (en vervangen voor 11 euro) via OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chipkaart-blokkeren-en-vervangen niet lukt…

NS is 24 uur bereikbaar via 030 751 5155 en kan je aan de einddatum van je kaart helpen.

Kies daar vooral niet voor ov-chipkaart (keuzemenu 3) want die zijn in het weekend alleen bereikbaar van 10:00-16:00 (mag ook via 0900 0980).

Kies 4 dus, bij bellen met 030 751 5155

1 reactie

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • March 25, 2023

Welkom bj de NS Community!

Als blokkeren (en vervangen voor 11 euro) via OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chipkaart-blokkeren-en-vervangen niet lukt…

NS is 24 uur bereikbaar via 030 751 5155 en kan je aan de einddatum van je kaart helpen.

Kies daar vooral niet voor ov-chipkaart (keuzemenu 3) want die zijn in het weekend alleen bereikbaar van 10:00-16:00 (mag ook via 0900 0980).

Kies 4 dus, bij bellen met 030 751 5155