Ov-chipkaart verloren, kan niet blokkeren | NS Community
beantwoord

Ov-chipkaart verloren, kan niet blokkeren

  • 25 March 2023
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Hallo!

 

Ik ben zojuist mijn ov-chipkaart verloren in de trein. IK kan helaas niet mijn ov kaart blokkeren, omdat ik niet kan inloggen op ov-chipkaart.nl (gebruikersnaam/wachtwoord vergeten + einddatum van de kaart kan ik nergens vinden + emails komen niet binnen).

Ik heb momenteel ook een NS flex abonnement.   

De service desk is niet bereikbaar momenteel. Wat kan ik doen?

 

icon

Beste antwoord door Robert B 25 March 2023, 21:23

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bj de NS Community!

Als blokkeren (en vervangen voor 11 euro) via OV-chipkaart https://www.ov-chipkaart.nl/ov-chipkaart-blokkeren-en-vervangen niet lukt…

NS is 24 uur bereikbaar via 030 751 5155 en kan je aan de einddatum van je kaart helpen.

Kies daar vooral niet voor ov-chipkaart (keuzemenu 3) want die zijn in het weekend alleen bereikbaar van 10:00-16:00 (mag ook via 0900 0980).

Kies 4 dus, bij bellen met 030 751 5155

Reageer