beantwoord

OV fiets

  • 17 juni 2016
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Ik heb per 1 juni een ov-fiets abonnement afgesloten maar dit is niet te zien op mijn ov-chipkaart. Ik wilde de bestelling ophalen maar er staat niks klaar en het staat ook niet bij de aanwezige producten op de kaart.
icon

Beste antwoord door iMark 17 juni 2016, 11:09

Als het goed is, heeft u bij het afsluiten van het abonnement het nummer van uw OV-chipkaart opgegeven. Zonder dat nummer kunt u geen abonnement afsluiten. U hoeft dit abonnement niet als een andere bestelling op te halen.

Via deze website kunt controleren of uw abonnement geregistreerd is op uw kaart.

https://login.ns.nl/login
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Als het goed is, heeft u bij het afsluiten van het abonnement het nummer van uw OV-chipkaart opgegeven. Zonder dat nummer kunt u geen abonnement afsluiten. U hoeft dit abonnement niet als een andere bestelling op te halen.
Via deze website kunt controleren of uw abonnement geregistreerd is op uw kaart.
https://login.ns.nl/login

Reageer