beantwoord

OV-fiets aanmelding problemen

• 8 november 2015
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag OV-fiets abonnee willen worden, maar bij de aanmelding heb ik wat problemen.
Als ik m'n OV-chipkaartcode invul op ov-fiets.nl, wordt hij netjes herkend, maar hier komt het probleem:
Er wordt een e-mailadres herkend die al jaren niet meer bestaat en waar ik dus ook niet meer inkom. Ik kan dus nu niet verder.
Er staat ook bij dat je het e-mailadres kunt wijzigen in je Mijn NS-account. Die had ik nog niet, dus ik heb een account aangemaakt en mijn OV gekoppeld onder m'n huidige e-mailadres.
Nu, 2 maanden later, wordt het oude e-mailadres nog steeds herkend als ik OV-fiets abonnee wil worden. Hier gaat iets niet goed.
Is hier een oplossing voor? Ik heb af en toe wel een OV-fiets nodig.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Iris NS 8 november 2015, 16:08

Welkom op het NS Serviceforum, Robbert. Vervelend om te lezen dat het je niet meteen lukt om het abonnement te bestellen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van OV-fiets. Je kunt hiervoor mailen (info@ov-fiets.nl) of bellen (030 - 751 51 55, optie 2 en daarna optie 3).
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, Robbert. Vervelend om te lezen dat het je niet meteen lukt om het abonnement te bestellen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van OV-fiets. Je kunt hiervoor mailen (info@ov-fiets.nl) of bellen (030 - 751 51 55, optie 2 en daarna optie 3).
Hoi Iris!
Bedankt voor je antwoord. Ik zal contact me ze opnemen!

Reageer