beantwoord

OV-fiets abonnement overzetten nadat OV-chipkaart kwijt is geraakt

• 1 september 2015
  • 2 reacties
  • 1270 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goedenavond, ik heb recent mijn OV chipkaart verloren. Hieraan stond een OV fiets abonnement gekoppeld. Inmiddels heb ik een nieuwe OV chipkaart met een ander kaartnummer. Ik zie in mijn OV fietsabbo account staan dat het abbo gekoppeld is aan mijn oude ov chipkaart. Kan mijn OV fiets abonnement overgezet worden naar mijn nieuwe OV chipkaart of moet ik opnieuw 10 euro betalen?
Alvast bedankt voor de reactie! gr. Evelien
icon

Beste antwoord door theofiel 1 september 2015, 22:15

Goedenavond, ik heb recent mijn OV chipkaart verloren. Hieraan stond een OV fiets abonnement gekoppeld. Inmiddels heb ik een nieuwe OV chipkaart met een ander kaartnummer. Ik zie in mijn OV fietsabbo account staan dat het abbo gekoppeld is aan mijn oude ov chipkaart. Kan mijn OV fiets abonnement overgezet worden naar mijn nieuwe OV chipkaart of moet ik opnieuw 10 euro betalen?

Dit kunt u zelf doen in Mijn deur tot deur
Bekijk origineel

2 reacties

Dit kunt u zelf doen in Mijn deur tot deur
Welkom op het forum evelienmeb! Je kunt inderdaad via Mijn deur tot deur het OV-fiets abonnement koppelen aan de nieuwe OV-chipkaart. Kies onder 'Mijn Producten' voor ‘vervangende kaart’. Je kunt daar het 16-cijferige nummer van je nieuwe OV-chipkaart invoeren. Succes!

Reageer