beantwoord

OV fiets met studenten OV

• 7 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Ik heb 29 en 30 augustus een OV fiets gehuurd in Maastricht met mijn studenten OV. Vandaag is echter de rekening afgeschreven, deze rekening bedraagt €7.70-,. Dit komt overeen met het normale tarief van de OV fiets, er is hierbij geen rekening gehouden met mijn studentenkorting. Ik vroeg me af hoe ik dit kan terug vragen?
icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 oktober 2019, 10:42

Hallo DemiWooning, welkom op de NS Community.

Er bestaat geen korting op de OV-fiets. Het is voor iedereen met een abonnement hiervoor 3,85 euro per 24 uur. Je huurt de fiets ook niet met je Studentenreisproduct maar met het OV-fiets abonnement dat je hiervoor hebt besteld. Als je enkel een Studentenreisproduct hebt, maar geen abonnement van oNS voor OV-fiets, dan kan je ook geen fietsen huren.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo DemiWooning, welkom op de NS Community.

Er bestaat geen korting op de OV-fiets. Het is voor iedereen met een abonnement hiervoor 3,85 euro per 24 uur. Je huurt de fiets ook niet met je Studentenreisproduct maar met het OV-fiets abonnement dat je hiervoor hebt besteld. Als je enkel een Studentenreisproduct hebt, maar geen abonnement van oNS voor OV-fiets, dan kan je ook geen fietsen huren.

Reageer