Ik heb de Ov-chipkaarten van mijn vrouw en mijzelf onder een gezamenlijk NS account onder beheer.
Ik wil nu op haar net nieuwe kaart een OV-fietsabonnement zetten. Maar dat lukt niet. Als ik het kaartnummer heb ingevoerd en Controleren klik, dan geeft hij een foutmelding:
Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer later nog eens.
Er staat nog geen OV-fiets op die kaart.
OF: kan ik op mijn OV-chipkaart waar wel een OV-fietsabonnement staat, twee OV-fietsen huren?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Pietvo. Ik heb begrepen dat er vandaag wat problemen zijn met het bestellen van abonnementen, het advies om het later nogmaals te proberen is dan ook het beste wat ik nu kan geven. Mocht het op een later moment nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dan even mee kijken of er mogelijk iets meer aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).
OF: kan ik op mijn OV-chipkaart waar wel een OV-fietsabonnement staat, twee OV-fietsen huren?
Los daarvan kan dit sowieso. Met één OV-Fiets abonnement (op één kaart dus) kun je tegelijkertijd twee fietsen huren.