beantwoord

Ov-fietsabonnement afsluiten lukt niet

• 5 maart 2020
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb de Ov-chipkaarten van mijn vrouw en mijzelf onder een gezamenlijk NS account onder beheer.

Ik wil nu op haar net nieuwe kaart een OV-fietsabonnement zetten. Maar dat lukt niet. Als ik het kaartnummer heb ingevoerd en Controleren klik, dan geeft hij een foutmelding:

Uw aanvraag kan niet worden verwerkt. Probeer later nog eens.

Er staat nog geen OV-fiets op die kaart.

OF: kan ik op mijn OV-chipkaart waar wel een OV-fietsabonnement staat, twee OV-fietsen huren?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 maart 2020, 14:01

Goedemiddag Pietvo. Ik heb begrepen dat er vandaag wat problemen zijn met het bestellen van abonnementen, het advies om het later nogmaals te proberen is dan ook het beste wat ik nu kan geven. Mocht het op een later moment nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dan even mee kijken of er mogelijk iets meer aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

OF: kan ik op mijn OV-chipkaart waar wel een OV-fietsabonnement staat, twee OV-fietsen huren?

Los daarvan kan dit sowieso. Met één OV-Fiets abonnement (op één kaart dus) kun je tegelijkertijd twee fietsen huren.

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag Pietvo. Ik heb begrepen dat er vandaag wat problemen zijn met het bestellen van abonnementen, het advies om het later nogmaals te proberen is dan ook het beste wat ik nu kan geven. Mocht het op een later moment nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze Klantenservice, zij kunnen dan even mee kijken of er mogelijk iets meer aan de hand is. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via [url=www.twitter.com/NS_online]Twitter[/url] en [url=www.facebook.com/nederlandsespoorwegen]Facebook[/url], of je kunt een [url=www.ns.nl/klantenservice/contact]chatgesprek[/url] starten (optie rechtsboven).

Los daarvan kan dit sowieso. Met één OV-Fiets abonnement (op één kaart dus) kun je tegelijkertijd twee fietsen huren.

Dank je, @Stijn NS .

Reputatie 5
Badge

Overigens: als het FLEX abo´s/kaarten betreft, dan is geen aparte OV-fiets nodig, die gaan dan gewoon mee op het lopend contract.

Nee, geen Flex.

Reageer