beantwoord

OV-Jaarabonnement Factuur

• 11 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Beste,

Voor 't weekend heb ik al mijn overbodige OV-chipkaarten verwijdert uit mijn NS om enkel mijn OV-Jaarabonnement over te houden, want ik wil mijn facturen kunnen delcareren op het werk. Mijn OV-Jaarabonnement is gekoppeld aan mijn account, echter ik zie geen facturen.

Wanneer / hoe worden deze wel zichtbaar?

Klein detail hierbij is dat mijn vorige OV-Jaarabonnement nog steeds zichtbaar is als product in Mijn NS, maar ik krijg deze kaart niet verwijdert uit mijn account.

MvG Dennis
icon

Beste antwoord door Leny NS 27 oktober 2015, 10:15

Ik probeerde darkwah_ via privébericht verder te helpen. Ik kon de facturen ook niet inzien. Dit komt omdat wij een andere afdeling hebben die hier over gaat en heb darkwah_ aangeraden om zelf contact op te nemen met de desbetreffende afdeling. Probleem is inmiddels opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo darkwah_, welkom op het forum. Je hebt na je bestelling en betaling van de 1e termijn een bevestiging van je bestelling met omschrijving ontvangen. Dit is de factuur, je kan hebben aangegeven dat je deze in 12 termijnen voldoet maar je zal niet bij iedere termijn een nieuwe factuur ontvangen.
Hi Jan, dank voor je reactie. Ik heb mijn mail doorzocht maar kan een factuur / bevestinging zoals beschreven niet terugvinden. Ook al had ik deze wel ontvangen, is er uberhaupt een mogelijkheid maandelijks een (digitale) factuur te ontvangen van hetgeen automatisch wordt afgeschreven? Declareren zonder factuur is namelijk niet wenselijk bij mijn werkgever.
Badge
Hi Jan, dank voor je reactie. Ik heb mijn mail doorzocht maar kan een factuur / bevestinging zoals beschreven niet terugvinden. Ook al had ik deze wel ontvangen, is er uberhaupt een mogelijkheid maandelijks een (digitale) factuur te ontvangen van hetgeen automatisch wordt afgeschreven? Declareren zonder factuur is namelijk niet wenselijk bij mijn werkgever.

Ik heb je vraag uitgezet. Zodra ik meer weet, dan laat ik het weten. Zou je voor de zekerheid via een privébericht je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer willen sturen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Badge
Ik probeerde darkwah_ via privébericht verder te helpen. Ik kon de facturen ook niet inzien. Dit komt omdat wij een andere afdeling hebben die hier over gaat en heb darkwah_ aangeraden om zelf contact op te nemen met de desbetreffende afdeling. Probleem is inmiddels opgelost.

Reageer