beantwoord

OV Jaarabonnement hulp

• 9 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Mijn ov jaarabonnement is (zoals aangegeven op de kaart zelf) geldig t/m 13-102015.
Graag zou ik willen weten of dit abonnement 'vanzelf' stopt en hierdoor de kaart niet meer geldig is om mee te reizen, of dat het door mij moet worden beeïndigd omdat deze anders automatisch doorloopt zonder mijn toezegging.

Bedankt,
Nina
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 augustus 2015, 18:44

Bestaande houders van het OV-jaarabonnement waarvan het contractjaar voor 1 december 2015 afloopt, krijgen een aanbod om over te stappen naar OV Vrij. Zij mogen echter ook het OV-jaarabonnement nog één keer voor een jaar vernieuwen. U zult hierover nog worden geïnformeerd.

Ik weet niet precies hoe dit aanbod eruitziet en wat er gebeurt als u niet op berichten hierover reageert. Als u het OV-jaarabonnement wilt beëindigen, raad ik u aan gewoon zelf even contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Bestaande houders van het OV-jaarabonnement waarvan het contractjaar voor 1 december 2015 afloopt, krijgen een aanbod om over te stappen naar OV Vrij. Zij mogen echter ook het OV-jaarabonnement nog één keer voor een jaar vernieuwen. U zult hierover nog worden geïnformeerd.

Ik weet niet precies hoe dit aanbod eruitziet en wat er gebeurt als u niet op berichten hierover reageert. Als u het OV-jaarabonnement wilt beëindigen, raad ik u aan gewoon zelf even contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Kijk eens op:

www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/uw-abonnement-wijzigen/de-looptijd-van-uw-abonnement.html
Bedankt voor de reacties.

Ik heb gebeld en het abonnement zou automatisch doorlopen na 13 oktober (dan is de kaart niet meer geldig) als ik deze niet stop had gezet. Het abonnement moet telefonisch worden stopgezet 1 maand voordat de kaart daadwerkelijk verloopt (13 sept in dit geval).

Reageer