beantwoord

OV Jaarkaart

• 15 september 2015
  • 3 reacties
  • 1208 Bekeken

Ik ben in het bezit van een ns OV jaarkaart met abonnement.
Kan de OV jaarkaart ook zonder abonnement.?
icon

Beste antwoord door Loes 15 september 2015, 16:45

Als het de oude OV jaarkaart betreft en deze was particulier dan kan dat zeker. Dan kunt u daar het reisrecht Reizen Op Saldo Vol Tarief op laden. De oude kaart is te herkennen dat de einddatum op zicht op de kaart vermeldt staat. Als het een zakelijke is geweest, weet ik het niet zeker, er zijn ooit andere topics over gestart nl.
Bekijk origineel

3 reacties

Als het de oude OV jaarkaart betreft en deze was particulier dan kan dat zeker. Dan kunt u daar het reisrecht Reizen Op Saldo Vol Tarief op laden. De oude kaart is te herkennen dat de einddatum op zicht op de kaart vermeldt staat. Als het een zakelijke is geweest, weet ik het niet zeker, er zijn ooit andere topics over gestart nl.
Reputatie 4
Op een kaart die via de werkgever is aangeschaft mag je van de NS geen Reizen Op Saldo laden, omdat de NS onterecht in het systeem heeft geregistreerd dat de OV-jaarkaart een NS Businesscard is (wat het natuurlijk helemaal niet is).

Op een kaart die niet via de werkgever is aangeschaft kan je waarschijnlijk wel Reizen Op Saldo laden, even bij de automaat proberen.
Particulier kan er zelfs een abonnement op gezet worden.

Bedankt voor de extra aanvulling niek 🙂

Reageer