Ik heb een ov kaart bestel met een traject kaart. Deze gaat morgen in, maar heb niks van jullie ontvangen. NATUURLIJK moest er vooraf betaald worden, maar ik kan er morgen niet mee rijden. Ik moet dus een losse kaart kopen en dus dubbel betalen. Hoe kan dit?
Welkom bij de NS Community!
Zie https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html
Losse kaartjes kopen is niet nodig, gebruik gewoon je bankpas.
Goedenavond
Erg vervelend dat je de OV-chipkaart met jouw abonnement nog niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon. chat, Facebook of X (Twitter). Mijn collega kan jou dan voorzien van een couponcode zodat je geen kosten hoeft te maken voor het aanschaffen van een ticket of deze achteraf hoeft te declareren. Excuses voor het ongemak!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.