beantwoord

Ov kaart nog niet geleverd

  • 3 september 2017
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb 27 augustus een traject vrij abonnement besteld voor een jaar. en de kaart zou binnen een week geleverd zijn en dan wordt ook mijn abonnement geactiveerd. Dat zou op 3 september zijn, oftewel vandaag. Nu heb ik de kaart nog niet ontvangen maar ik moet morgen al wel over mijn traject reizen met de trein. Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Sander NS 3 september 2017, 13:50

Hey Dennis,

De levertijd van nieuwe ov-chipkaarten is 3-5 werkdagen. Het kan soms voorkomen dat dit langer duurt helaas. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice (Twitter, Facebook, Telefoon: 030 751 51 55). Dan kan er gekeken worden naar wat het handigst is om voor morgen iets te regelen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hey Dennis,

De levertijd van nieuwe ov-chipkaarten is 3-5 werkdagen. Het kan soms voorkomen dat dit langer duurt helaas. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice (Twitter, Facebook, Telefoon: 030 751 51 55). Dan kan er gekeken worden naar wat het handigst is om voor morgen iets te regelen.
Vraag is inmiddels beantwoord en kan verwijdert worden

Reageer