beantwoord

Ov kaart omzetten

• 28 mei 2017
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

Mijn vriend maakt gebruikt van de studenten ov kaart. Hij had deze altijd op week staan, maar wilde hem graag overzetten naar weekend. Vlak voordat hij zijn ov kaart om wilde zetten, ging deze kapot. Niet doormidden, maar hij deed het ineens niet meer. Hij had een nieuwe aangevraagd en na een aantal dagen was deze ook kapot (weer niet door midden, maar hij kon niet meer inchecken). Opnieuw heeft hij een nieuwe aangevraagd, maar nu kan hij hem niet meer omzetten omdat het al 1 mei is geweest. (Dit is begin mei gebeurd, maar was telkens vergeten een mailtje te sturen (de kapotte ov-kaarten zijn aan te tonen)). Is er ergens nog een mogelijk om hem om te zetten, aangezien dit zo onhandig gegaan is? :?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 mei 2017, 15:45

Hallo Marielleboxebeld en welkom op het NS Serviceforum,

Het studentenreisproduct is niet van de NS. Ik kan je ook niet helpen met deze vraag. Ik wil je het advies geven om je vriend contact op te laten nemen met DUO. Deze gaan hierover. Ik hoop dat je vriend alsnog zijn studentenreisproduct kan wijzigen. Laat je ons weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Marielleboxebeld en welkom op het NS Serviceforum,

Het studentenreisproduct is niet van de NS. Ik kan je ook niet helpen met deze vraag. Ik wil je het advies geven om je vriend contact op te laten nemen met DUO. Deze gaan hierover. Ik hoop dat je vriend alsnog zijn studentenreisproduct kan wijzigen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer