beantwoord

OV kaart verlopen / gratis Dal Voordeel

• 13 November 2014
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Hé, ik kom er net achter dat mijn ov kaart is verlopen en tevens dat ik nog (net) gebruik kan maken van deze actie: http://www.ns.nl/reizigers/acties-en-uitjes/acties-en-uitjes/uitgestudeerd-actie/bestellen-langstudeerders.html

Nou heb ik snel mijn ov kaart 'vernieuwd' en krijg ik binnenkort een nieuwe kaart opgestuurd, maar nu vraag ik mij af of dit wel goed gaat i.c.m. deze actie? Ik vrees nieuwe cijfers op mijn nieuwe kaart te hebben staan waardoor ik deze actie wellicht misloop? Ik weet niet exact wanneer ik het studentenreisproduct heb beëindigd, maar ik geloof dat ik nog tot ergens in week 48 de tijd heb. Niet super lang dus, zeker aangezien de nieuwe kaart 'binnen 7 werkdagen' zou komen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 November 2014, 18:28

Bekijk origineel

3 reacties

Beste Jasperk, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor je vraag. Je kunt bij deze actie het oude nummer van je ov-chipkaartnr. invullen waar ook je studentenreisproduct op staat. Bij deze bestelling kan je gelijk een nieuwe OV-Chipkaart aanvragen, hiervoor hoef je dus geen aparte kaart aan te vragen. Is het zo duidelijk? Ik heb je topic verplaatst naar 'Acties en Uitjes' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Badge +3
De ervaring leert dat een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart meestal binnen drie werkdagen geleverd wordt. Dat is dus ruim op tijd om gebruik te kunnen maken van het aanbod voor langstudeerders.
Bedankt Susan, hij is onderweg!

Reageer