beantwoord

OV Kaart verloren, deactiveren abonnement kan niet?

• 9 september 2014
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Hallo,
Mijn abonnement moest voor 16 september gedeactiveerd worden, alleen mijn kaart is gisteren zoek geraakt in Tilburg centrum. De kaart is inmiddels geblokkeerd maar nu kan ik m natuurlijk niet deactiveren. Gebeurd dit automatisch of? Ik wil natuurlijk niet met onnodige kosten komen te zitten...
icon

Beste antwoord door Brian NS 10 september 2014, 08:55

Beste xxantha,

Welkom op het NS serviceforum. Als je het abonnement niet deactiveert, dan blijft deze op de kaart staan en loopt het abonnement gewoon door. Als je de kaart geblokkeerd hebt, kunnen we het abonnement wel op een andere manier gaan beëindigen. Na 5 werkdagen zien we in ons systeem dat de kaart geblokkeerd is, we gaan het product dan beëindigen zonder dat je het hoeft op te halen. Je kan dus over enkele dagen contact opnemen met de klantenservice of een van de moderators een privebericht sturen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste xxantha,

Welkom op het NS serviceforum. Als je het abonnement niet deactiveert, dan blijft deze op de kaart staan en loopt het abonnement gewoon door. Als je de kaart geblokkeerd hebt, kunnen we het abonnement wel op een andere manier gaan beëindigen. Na 5 werkdagen zien we in ons systeem dat de kaart geblokkeerd is, we gaan het product dan beëindigen zonder dat je het hoeft op te halen. Je kan dus over enkele dagen contact opnemen met de klantenservice of een van de moderators een privebericht sturen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'Abonnementen'.

Reageer