beantwoord

OV nov niet binnen abonnement stop zetten

  • 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Beste,

Mijn persoonlijke OV kaart ben ik kwijt. Ik moest een nieuwe pasfoto leveren en er zou een nieuwe ov worden opgestuurd. Deze is nog niet binnen.

Op deze verloren OV staat nog een abonnement die ik stop wil zetten. Dit moet voor de 15e en ik ga vandaag op vakantie.

Is er een manier om het abonnement stop te zetten ? Ik had verwacht dat de ov al eerder binnen zou zijn gekomen..

Met vriendelijke groet,
Daimy Sapulette
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 september 2019, 11:47

Hallo DaimySapulette en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe al adviseert kun je hiervoor terecht bij onze Klantenservice. We gaan dan kijken wat voor jou een passende oplossing is. Kom je er zo verder uit?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met de NS klantenservice.
Hallo DaimySapulette en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe al adviseert kun je hiervoor terecht bij onze Klantenservice. We gaan dan kijken wat voor jou een passende oplossing is. Kom je er zo verder uit?

Reageer