beantwoord

ov vergeten

• 3 december 2019
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Ik ben laatst mijn ov vergeten en heb toen een buskaartjes moeten kopen, ik kan alleen vinden hoe ik een treinkaartje terug moet vragen en niet hoe ik een buskaartje terug moet vragen. 
hoe moet dat?

icon

Beste antwoord door Loes 3 december 2019, 17:41

Die vraag zal u aan de busvervoerder moeten stellen, aangezien op dit forum alleen de NS actief is. Die kunnen hier helaas niet in helpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Die vraag zal u aan de busvervoerder moeten stellen, aangezien op dit forum alleen de NS actief is. Die kunnen hier helaas niet in helpen.

Hoi Fleurvandelft en welkom op de NS Community! 

Wat loes zegt klopt ongeveer, behalve als je gebruik maakt van een NS Flex abonnement. In dat geval kunnen wij de tickets wel voor je vergoeden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Badge +3

Dus bij Flex vergoedt de NS bijv. een dagkaartje voor GVB, als je zegt dat je ergens heen (redelijk ver, meer dan twee enkele reizen) geweest bent en terug? Lucratief idee :thinking:

Valt niet te controleren, of gaat men dan je in/uitchecks van het GVB chipkaartje opvragen, als het al een chipkaartje was?

Reageer