beantwoord

OV Voordeel toevoegen aan Altijd Voordeel abonnement

• 30 november 2015
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het zou mogelijk moeten zijn om het OV voordeel abonnement (Bus, tram, metro) toe te voegen aan het Altijd Voordeel abonnement (trein). Alleen kan ik deze optie nergens vinden, ik neem aan dat die bij het bestellen van het Altijd Voordeel abonnement een optie zou moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Inge NS 30 november 2015, 09:52

Welkom op het forum Koldewb!

OV Voordeel (20% korting op je reizen in de bus, tram en metro) is inderdaad af te sluiten in combinatie met een Altijd Voordeel abonnement. OV Voordeel kan alleen via de servicebalie of kaartautomaat worden aangeschaft. Je vindt de optie daarom niet in de webshop. Lees hier meer informatie over OV-Voordeel.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Koldewb!

OV Voordeel (20% korting op je reizen in de bus, tram en metro) is inderdaad af te sluiten in combinatie met een Altijd Voordeel abonnement. OV Voordeel kan alleen via de servicebalie of kaartautomaat worden aangeschaft. Je vindt de optie daarom niet in de webshop. Lees hier meer informatie over OV-Voordeel.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer