beantwoord

Ov Vrij vraag

• 19 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Op dit moment reis ik iedere dag van Zoetermeer naar Amstelveen en maak ik gebruik van de "Altijd Vrij Maand €399,- p.m." abbonoment. Aangezien er geen treinen naar Amstelveen rijden, moet ik ook een stuk met de bus. Hiervoor zet ik iedere week €30,- op mijn pas. Gezien mijn werkgever mijn reiskosten deels vergoed, ben ik opzoek naar een alternatief.

Nu viel mijn oog ook op "OV Vrij" wat in mijn situatie ideaal zou zijn(Veolia bussen). De prijs bedraagt €379,- p.m. o.b.v. 1 jaar abbonoment. Nu is mijn vraag, kan ik met dit abbonoment inderdaad van Zoetermeer naar Amstelveen reizen? en is er ook een mogelijkheid om dit abbonoment mandelijks op te zeggen, zoja wat zijn dan de kosten?

Met vriendelijke groet,

Rufals
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 augustus 2015, 13:00

Met OV Vrij reist u onbeperkt met trein, bus, tram en metro. OV Vrij is alleen verkrijgbaar als doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar. In het eerste jaar is OV Vrij dus niet opzegbaar. Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Voor een juiste vergelijking van de prijs moet OV Vrij vergeleken worden met het doorlopende abonnement Altijd Vrij. Dat kost 325 euro per maand. De optie Bus Tram Metro Vrij kost 54,05 euro, waarmee de prijs van OV Vrij 379,05 euro per maand is.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Met OV Vrij reist u onbeperkt met trein, bus, tram en metro. OV Vrij is alleen verkrijgbaar als doorlopend abonnement met een minimale contractduur van een jaar. In het eerste jaar is OV Vrij dus niet opzegbaar. Na het eerste jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Voor een juiste vergelijking van de prijs moet OV Vrij vergeleken worden met het doorlopende abonnement Altijd Vrij. Dat kost 325 euro per maand. De optie Bus Tram Metro Vrij kost 54,05 euro, waarmee de prijs van OV Vrij 379,05 euro per maand is.
Bedankt. Mijn vraag is hiermee beantwoord.
Reputatie 1
Badge
Dan wil U raden toch eens te kijken naar combinaties: ARRIva bus Zmeer-Leiden, trein tot S'hol en Connexxion R-300 bus. Dat zal stukken goedkoper uitpakken. Maar als de baas toch betaalt.....

Reageer