beantwoord

OV week abonnement vergeten, geld terugvragen

  • 22 september 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, Ik was mijn week OV weekabonnement vergeten op maandag en heb dus een kaartje moeten kopen.
Hoe kan ik het geld hiervan terugvragen?
icon

Beste antwoord door Thom 22 september 2017, 16:16

Neem even contact op met Klantenservice en houdt uw gegevens en bewijsstukken bij de hand.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Neem even contact op met Klantenservice en houdt uw gegevens en bewijsstukken bij de hand.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer